Det jobbes stadig på prosjektet fra både den ene og andre kanten. Det er mange aktører som jobber med 116-prosjektet nå, og det er mange baller i luften for tiden. Jeg skal komme tilbake til hver enkelt aktør etterhvert. Nå nærmer det seg dessverre jul skremmende fort, og det ser litt skummelt ut med tanke på å nå målet med ferdig lakket bil før jul. Jeg krysser både fingre og tær i håp om at vi klarer å nå målet likevel.
Allan hos
RA Møbeltapetsering ligger bra an med trekkingen av diverse deler, og jeg var innom ham tidligere idag for å se resultater og samtidig legge litt planer videre med prosjektet. Når bilen skal settes sammen igjen, kreves det et nært og godt samarbeid mellom alle parter.
Her er noen ferske bilder av jobben han driver på med;
Her er den høyre tak-bekledningen ferdig. Som dere ser så er alle vinkler og profiler beholdt;

Her er både høyre og venstre takbekledning, samt listen som skal ligge i bakkant av hattehyllen mot bakvinduet.

Her ser dere at både A-, B- og C-stolpe bekledning stort sett er ferdig. Den store flate delen med et hull imidten er takbekledningen i bakkant. Ellers kan man se den takdelen som skal være mellom soltaket og fronvinduet. Denne delen er formsydd, og er stort sett klar til å dampes for å strekke ut små-rynker i skinnet.