MB Entusiastklubbs forum
september 10, 2010, 23:37:37:57 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 9 10 [11]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: CHARLIE´s V140, 1992 Mercedes Benz 600 SEL - V12  (Lest 94330 ganger)
Aussie
Gæren
Utlogget Utlogget

DAF desverre i arbeidstiden

Vis profil
« Svar #150 på: september 07, 2010, 18:01:01:28 »

Dette var utrolig trist Sad, føler med deg, men dette er ganske skjeldne felger, så hvis vi som vet om dette følger litt med rundt omkring der vi bor så er det ikke umuligt at de kanskje kommer til rette.
Loggført

00 MB ML 430
81 MB 230 CE
83 MB 230 CE (delebil)
86 MB 300 E (X)
Resten er ikke MB`ER
LuckyDuck
Avhengig
Innlogget Innlogget

100% Norsk

Vis profil
« Svar #151 på: september 07, 2010, 18:07:07:06 »

Kondolerer. Sad Det er en sinnsykt sur opplevelse å komme rundt hjørnet og se bilen stå å vakle på 4 steiner istede for 4 hjul...

samtidig er det litt merkelig at dette har vært mulig å gjennomføre så nærme ett greit trafikert kryss.
Ser for meg at det være nye landsmenn(evt wannabe normenn) som har tatt saken i egne hender, og da er vel heller fremtiden litt dyster, frykter jeg..
Loggført

Roy I. Helland

S124 -300TDT 1992
Ex: Volvo 240 GL 230FX 1992

Fotograferer med Nikon D40:
Nikkor AF-S 18-55
Nikkor AF-S 55-200
Nikkor AF-S 35
Syver
Har intet liv
Innlogget Innlogget

123-Mafioso

Vis profil
« Svar #152 på: september 07, 2010, 18:16:16:42 »

...Dekk og felg er jo en smal sak å skaffe, for deg mener jeg  Smile

Vel, det er nok ikke så enkelt Syver. Disse 22" Rial Daytona Race felgene ble kun laget på bestilling frem til ifjor. De lages ikke lenger, og Rial har ingen rester liggende på lager. Har prøvd flere grossister nedover i håp om at noen kan ha liggende noe på lager. Har også fulgt med på Ebay helt siden mine forsvant (fredag etter landstreffet på Gol). Var kjempefornøyd med Rial felgene, og jeg hadde modifisert så mye at de aldri subbet. Husker ikke eksakt innpress på felgene, og har ikke lyst å prøve/feile mer. Derfor skulle jeg så absolutt fått fatt i like felger. 

Ble du frastjelt felgene fredag etter landstreffet? Kan jo være over alle hauger dem nå da  Sad
Loggført

CHARLIE
Trenger dame!
Innlogget Innlogget

MB 600 SEL It´s no longer a car-It´s a lifestyle

Vis profil
« Svar #153 på: september 07, 2010, 20:56:56:55 »

Dere får hyle ut hvis dere skulle se noen 22" Rial Daytona Race felger da. Er nok ikke mange bilene som kan ha disse. Har gjort temmelig mye for å få til å bruke dem på min bil. Felgene er 9,5 og 10,5, og det sto på Pirelli 245/30-22 foran og 285/25-22 bak. Slik ser de ut;

Imens så har jeg funnet ut at det beste er nok å følge moten med sorte felger, og kjøre med slike;

Laughing Laughing Laughing
Loggført

FrodeS
Administrator
Begraves med bilen..!
Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #154 på: september 07, 2010, 21:49:49:38 »

Imens så har jeg funnet ut at det beste er nok å følge moten med sorte felger, og kjøre med slike;

Det ser da i det minste bedre ut enn MAE-felgene som ble rappet  Cool

Nei, huff. Dette var ikke noe hyggelig. Hva må en stakkar gjøre for å få beholde det man har kjært? Denne bilen brukes vel bare om sommeren, så kanskje du kan vurdere å sveise fast felgene? Kjøpe 20 sett låsebolter, alle med forskjellige nøkler, og bruke én bolt fra hvert sett?
Hadde du noen forsikring på dem? Kan det gå på forsikringen til verkstedet?
Loggført

--
FrodeS
'92 Mercedes-Benz 300TD Turbo
'94 Mercedes-Benz E280 T (selges i deler)
CHARLIE
Trenger dame!
Innlogget Innlogget

MB 600 SEL It´s no longer a car-It´s a lifestyle

Vis profil
« Svar #155 på: september 09, 2010, 07:17:17:57 »

Det ser da i det minste bedre ut enn MAE-felgene som ble rappet  Cool

Nei, huff. Dette var ikke noe hyggelig. Hva må en stakkar gjøre for å få beholde det man har kjært? Denne bilen brukes vel bare om sommeren, så kanskje du kan vurdere å sveise fast felgene? Kjøpe 20 sett låsebolter, alle med forskjellige nøkler, og bruke én bolt fra hvert sett?
Hadde du noen forsikring på dem? Kan det gå på forsikringen til verkstedet?

Felgene var forsikret, så det er greit. Men det hjelper så lite når felgene som man virkelig var fornøyd med ikke lages eller kan skaffes lenger Confused
Loggført

Sider: 1 ... 9 10 [11]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!